Véget ért az Egészség PRo, nyertest hirdetünk

Az utolsó forduló győztesére, és a teljes futam bajnokára is fény derül.

egészség pro

1 Tovább

Itt az egészség PRO második győztese, mindjárt új témában indítunk versenyt

Egy Pro három hónapig tart, minden hónap végén választunk nyertest: az első két hónapban 100-100 ezer forint talál gazdára, az utolsó hónapban pedig leszerződtetjük a legjobbat.

Lássuk, most kik voltak a legjobbak.

0 Tovább

Mindjárt Félidőnél a Reblog PRo: egészség

Kedves bloggerek,

szeretnénk elbúcsúzni azoktól a bloggerektől, akik feladták a versenyt, tovább drukkolni azoknak, akik már hetek óta prímán tolják a kontentet és üdvözölni az újakat.

A korábban már posztokban vagy levélben kiemelt blogokat most nem is nevesítenénk külön, az újak közülük említenénk most meg párat, Hippokratész Online, Love my life, Esszencia és Mandala egészségkuckó

Régiek és újak, mindenki kezd egyre jobban ráérezni az írásra, érdekes tartalmakra, és a különböző műfaji és multimédiás lehetőségekre. Gondolunk itt a szavazásokra, tesztekre, interjúkra. Ezeknek nagyon örülünk, és biztatnánk mindekit, hogy tolja ezeket (is), merjen kísérletezni velük, készítsen szuper fényképeket, esetleg videókat is akár.

Ami szintén nagyon szerencsés, hogy sokan jól érzitek a határt tartalom és reklám között, a termékteszt nem tűnik bújtatott hirdetésnek.

Egyre többen szabjátok személyre a blogotokat, aminek dettó nagyon örülünk, használjátok csak a jobbhasábot, a címkéket és a rovatos menüpontok lehetőségét!

Pár blogger már el is kezdte építeni a közösségi oldalakon a brandjét, ez is egy olyan dolog, amire mindenkit buzdítanánk: legyen Facebook-oldala a magazinodnak, sőt, ott az Instagram, a Snapchat, Twitter, van lehetőség bőven válogatni.

Ügyesek vagytok, jól toljátok, régiek és újak egyaránt. A verseny jelen fordulója még féltávnál sincs, úgyhogy esélye bárkinek van március végéig, hogy bizonyítsa: ő blogol a legprofibban az egészségről.

0 Tovább

Egészség pro: az első hónap eredménye és nyertese

Kedves versenyzők,

hosszas vacillálás, érvelés és ellenérvelés után kiválasztottuk, melyik blog kapja az első havi ösztönző nyereményt, valamint hogy kikben látunk potenciált, és nekik milyen kritikával és tanácsokkal szeretnénk segíteni. Ezt a posztot mindenkinek érdemes végigolvasnia, nem csak azoknak, akikről közvetlenül is szó lesz benne. Más hibáiból tanulni bölcs dolog, és van egy csomó általános meglátás is benne.

Az egészség verseny most tart az első harmadánál, még bárkinek van esélye az élre törni.

3 Tovább

Tippek az egészségügy témában versenyző mezőnynek

Sziasztok,

újabb hét elteltével újabb jótanácsok.
Néhány emberrel felvettük közvetlenül is a kapcsolatot, hogy blogspecifikus visszajelzéseket tudjunk adni, de néhány általános jótanácsot az eddigiek mellett mindenkinek érdemes megfogadni. Csokorba szedtük őket, vagy mi.

  • Roppant fontos, ám keveseknek sikerül a jó névválasztás. Megfelelő ambícióval indulva hidd el, hogy te nyered meg a versenyt, és a blogod már nem csupán egy blog, hanem egy olyan oldal, ahova az emberek azért fordulnak, mert tudják, hogy hasznos egészségügyi információkhoz jutnak ott. Ehhez egy jól csengő név kell, és annyit megsúgunk, hogy  a health variációit lassan kimerítették a nevezők :)
  • Talán még fontosabb, hogy attól, hogy blogot írsz technikai értelemben, ez ne tévesszen meg.  Rovatot szeretnénk tőled, minioldalt, nem személyes naplót. A blog csak egy forma, amin keresztül publikálsz, legyél profi, keresd a közönséget, akiket hidd el, nem te érdekelsz, hanem amit tudsz.
  • A legfontosabb pedig az, hogy KOMPLEX BLOGBAN GONDOLKOZZ. Nézz körül az interneten, gondold végig, milyen oldalakat látogatsz, ha orvosi/ egészségügyi támában van kérdésed, ha öndiagnosztizálnál, gyógyszert, receptet keresnél. Ez a legjobb kiindulási alap, ha azt kérdezed tőlünk, mi mit szeretnénk. 
  •  Mindez persze nem jelenti azt, hogy enciklopédiát kell írnod, száraz tartalommal. Nem, ez nem jó irány. De a saját élmény / könnyen fordítható tartalom mellett annak, aki nyerni akar, érdemes kimozdulni a  komfortzónából, interjúkat készíteni, komolyan venni az épülő oldaladat, bármi olyan anyaggal előállni, ami olvasmányos és informatív is egyszerre, neadjisten unikális.
  • Sokan még a bemutatkozó szövegét sem töltitek ki a blognak, pedig ezzel érdemes foglalkozni, mint ahogy a kinézettel is. Szeretnénk, ha leendő szerzőnk bebizonyítaná, hogy otthonosan mozog a netes felületek és adminok világában. 

    Hajrá(ka)!
1 Tovább